sobota, 6 kwietnia 2013

#13

*W poprzednim Odcinku*
Chłopcy, no przepraszam...mężczyźni poszli do baru, a my zaczęłyśmy rozmawiać. 

- Nino... nie żeby coś, ale o co chodzi z tym Tomlinsonem??- zapytała Kat 

-...
 - ... - popatrzyłam się w okno. Wszędzie widziałam jego smutną twarz z lotniska. W tym momencie serce mówiło zadzwoń, wróć, a mózg : zostań tu, tu cie nikt nie zrani.
- Nino!- po krzyku Candice się obudziłam
- Coś mówiłaś??
- Tak. Pytamy się Ciebie po raz piąty co się dzieje.   
- Nic, nic - uśmiechnęła się lekko
- Jak coś to wiesz gdzie nas znaleźć.
- Wiem. - wysiliłam się znów na wyszczerz.- A co u Was?- dziewczyny zaczęły opowiadać wszyściutko, a Julie nam powiedziała co będzie działo się w 3 sezonie. Będę Wampirem <333 #Haha
-No co tam miłe panie??-  Dosiadł się do Nas Matt Davis
- Nic ciekawego mój drogi. A tam??
- Eh... same nudy. Nie mogłem się doczekać, aż przylecisz!
- To chyba dobrze.  
- Nawet bardzo dobrze!!- wyszczerzy te swoje zęby i znów zaczęliśmy rozmawiać...

*2 miesiące później*
Co tydzień kontaktuje sie z dziewczynami w Londynie, a co dwa-trzy dni z Lucy i Vic. 
Louis dzwonił do mnie nie raz. Juz prawie mu wybaczyłam. Ale...nie mogłam. 
Teraz jestem z Ian'em. NIe wiem czy to pocieszenie po Lou, czy na prawdę sie w nim zakochałam. Powiem Wam szczerze, że głupieje. 
One Direction jest coraz sławniejsze, z czego sie cieszę. :))
Zayn spotyka się z Perrie
Liam z Danielle
Hazza- nie wiem, ale chyba z Caroline
NIall- jest sam, 
A Louis jest z Panną Eleanor Calder.
ŻYCZĘ IM SZCZĘŚCIA!!! 

            
------------------------------------------------------
Oto OSTATNI ODCINEK tego sezonu. 
Będzie drugi.
na moim blogu piszę drugie opowiadanie!!
Za niedługo dodam Prolog i Bohaterów!!
Zapraszam !! http://anita-jenifer-story-1d.blogspot.com/      

3 komentarze:

  1. ;(( Głupia Eleanor niech znika jak nie wiem co, ale niech idzie się schować małpa jedna czekam już na 2 część ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze to już koniec pierwszej części ;(
    Czekam na następną ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja im szczęścia NIE życzę ;p
    czekam czekam <3

    OdpowiedzUsuń