czwartek, 11 kwietnia 2013

#14 - sezon II

*W poprzednim sezonie*
Nazywam się Nina Dobrev mam 19 lat
Tańczę  Street Dance razem z Victorią i Lucy.
Od września 2011 roku byłam opiekunką Emily Tomlinson.- tak siostrą Louisa Tomlinsona, z którym byłam przez 1,5 tygodnia. Do puki mnie nie zdradził.
Wyjechałam do USA, żeby nagrać kolejne sezony TVD.
Teraz jestem z Ian'em Somerhalderem... 
Czy coś się zmieni???

*2 lata później*
2 miesiace temu skończyliśmy nagrywanie czwartego sezonu TVD. Miał być piąty sezon, ale coś wyszło tak, że nie będzie. A szkoda.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego dopiero tutaj wchodzę?? Otóż... Miałam dużo do roboty...
Teraz pakuję się bo lecę do Anglii...będzie wywiad ze mną, Vic i Lucy...
- Kochanie musisz lecieć?- zapytał Ian przytulając mnie od tyłu..
- Przecież dobrze wiesz, że tak...Obiecałam... A po za tym chcę się spotkać z dziewczynami...
- Oh... No dobrze...- cmoknął mnie w policzek- lecę bo z Mattem się umówiłem...
- Pa.- pocałowaliśmy się i poszedł... Pojechałam  na lotnisko i od razu wylądowałam w uścisku moich kochanych przyjaciółek...
- Jak cię Dawno nie widziałam!! Powiedz co tam u Was!! A jak w Victorious?? A w TVD?? A w PLL?? A co ....- I tak minął nam cały lot...
W Anglii cały tabun ludzi...przez fanów, po Hieny prasowe.... Pojechałyśmy do hotelu, a następnie od razu do Studia.
Coś tam, coś tam...NIGHT on Live
<P- prowadzący W- Widz, L- Lucy, V- Vic, N- Nina>
 P- Witam w <hgw> NIGHT on Live... Dzisiejszymi gośćmi są Lucy Hale, Victoria Justice i Nina Dobrev! Witajcie Panie....
L,V,N- Hej.
P- Powiem szczerze, że od ponad pół roku przygotowywaliśmy ten wywiad... Zacznijmy od początku... - W tym miejscu jest prezentacja o wcześniejszym życiu Lucy, Vic i na końcu moim...a na moje nieszczęście było zdjęcie z Lou... - Nino...co cię łączyło z Louisem Tomlinsonem??
N- Em... z Louisem?? Na początku nienawiść, która zmieniła się szybko w miłość... No później mnie zdradził, wyjechałam i tyle...
P- A jak się poznaliście?
N- Pracowałam jako opiekunka jego sióstr...które są słodkie... A właśnie!! Sto lat, sto lat  Lottie!! 
Już Umiem Teraz Razem Oboje Błagają ęckiego dom ęcki....
P- co to było??
N- Jak mi się nudzi to wymyślam domy ęckiego :D

I tak dalej, dalej, dalej, dalej, 
Po tym zadzwoniłam do Ian'a porozmawialiśmy... w tym czasie dziewczyny poszły do sklepu po alkohol, przekąski itp. itd.
Wróciły i nachlałyśmy się jak kiedyś :D

----------------------------------------------------------------------
Wiem, wiem....dno...ale napisałam, coś, żeby było :D:D

Marzena:*


2 komentarze: